BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
shah alam~putra height subg~, selangor, Malaysia

mutiara hati~ renung2kan...slmt beramal ya~~~





Tuesday, September 29, 2009

TESTIMONI BERGAMBAR TERBARU


PN NURULHUDA

salam semua kalau u all nak tau..sebelum ni,daa ni seorang y suke tukar2 produk..bukan ape..daa cume nak cari produk yang betul2 sesuai..tp lepas satu..satu daa cube ..duit x yah kiralah habis berapa..but skarang,Alhamdulillah..usaha daa dah membuahkan hasil.daa dah jumpa produk yang sesuai dgn daa..n bila daa perkenalkan kat kekawan, dioranng pun suke..Alhamdulillah..

Tambahan lak, AMOOREA ni bukan je sesuai dgn kulit, malah membantu daa tambah pendapatan sebab AMOOREA ada marketing planning tersendiri.haah..tgk ni transformasi wajah daa sendiri..iye..dulu muka daa salu berminyak sangat2..pastu bila berminyak akan timbullah jerawat2 kecil yang sedap untuk dikutis2 . Jeragat pon beranak pinak la di situ beserta ngan parut jerawat. Bila muka berminyak, tona warna kulit dah x sekata ..tu lah masalah daa..tp sejak daa pakai AMOOREA, x sampai sebulan daa pakai, daa rasa dah kesannya.

Alhamdulillah
Jerawat dah kecut dan hilang
Jeragat dah x dek
Kulit x berminyak lagi
Pori2 makin halus dan kecil
Alhamdulillah..daa syukur sangat..
so that's why la daa nak share ngan u all pasal sabun ni,mmg elok dan berkesan.
Meh kita baca sama2 ditil pasal sabun nih.

Nurulhuda ( daa )

Monday, September 7, 2009

OLEH KERANA PERMINTAAN YG SANGAT LUAR BIASA PENGGUNA TERHADAP WANGIAN ONE DROP PERFUME... PIHAK SYARIKAT ONE DROP SDN. BHD, TELAH MENGELUARKAN SET MINI PEK DENGAN HARGA YG MAMPU ANDA

MILIKI IAITU RM25 BIASA & RM27 CELEBRITIES.....

MEMPUNYAI 4 BOTOL YG BERLAINAN JENIS
WANGIAN DI DALAM SETIAP BOTOL MINI SET INI DIPILIH HANYA YG TERBAIK DARI YG TERBAIK UNTUK ANDA....
0
DAPATKAN SEGERA DAN JADIKANNYA SEBAGAI SALAH SATU KOLEKSI ANDA UNTUK HARI RAYA INI.... HANYA DI SINI http://www.dnhcollection.blogspot.com


SEBARANG PERTANYAAN
SILA HUBUNGI HASZ/NINA 013-2291761/012-9056528


Friday, September 4, 2009

WATER FILTER HANYA RM888



BERITA BAIK!!

WATER FILTER HANYA RM888

DARI KILANG PEMBEKAL BIO AURA (HI-O)


FILTER 1-Ceramic Water Filtration System Reduce dirt and debris from water supply.
FILTER 2-Nano Silver Granular Activated Carbon Water Filtration System Reduce bacteria without using UV light,can save electricity
FILTER 3-Pre-Purification Water Filtration System Reduce organic compounds(e.g.chlorinated,non cholrinated solvent,gasoline,pesticides and trihalomethanes), and some heavy metals.
FILTER 4-K+ Water Filtration Improve level content of potassium in water.
FILTER 5-pH Stabilizer Water Filtration System Stable pH level in water.
FILTER 6-Natural Mineral Stone Water Filtration System Retain emit some health minerals,such as Calcium,Magnesium,Potassium and others ready found in many mineral waters.
FILTER 7-Post Purification Water filtration System Reduce odor and improve the taste of water.

PROMOSI TERHEBAT BULAN INI ENVAIR HYDRO K+ yang diperkaya dengan POTASIUM .. KINI HARGA TERISTIMEWA Satu RM 888.00 .. CEPAT HUBUNGI SAYA .. Penghantaran PERCUMA hingga ke pintu rumah anda ......


AIR YANG BERSIH

Petikan dari tulisan Dr. Main Rindam , Pensyarah USM dalam Bidang Hidrologi

Asalamualaikum wbt. Salam sejahtera, semoga semuanya berada dalam lindungan Allah s.w.t. Marilah kita sama-sama berdoa supaya kita dimurahkan rezeki, diberikan sifat kesyukuran dan diberikan ruang dan peluang untuk menemui ramadan pada tahun ini.Hari ini saya mahu berbicara tentang sumber air. Nampaknya air kita semakin tidak bersih. Baru-baru ini ketika saya berada di Hotel Orkid, bandar Melaka saya dapati air paipnya berbau klorin yang kuat.....malah sangat kuat. Benar klorin dapat menghapuskan kumat tertentu tetapi ia tetap tidak baik untuk kesihatan manusia. Kemudia ketika berada dalam mesyuarat pemetaan semula mata pelajaran geografi, penceramah menceritakan yang sumber air di negara ini bukanlah selamat sangat. saya sendri mengakuinya dalam bberapa keadaan pertamanyasungai yang menjadi sumber air negara kebanyakannya sudah dicemari oleh pelbagai bahan pencemaran, baik fizikal mahupun kimia. Bahagian atas aliran sungai sudah ditebang pokoknya oleh petanian haram mahupun aktiviti pembalakkan. Di bahagian tengahnya pula diperbanyakkan ladang ternakan babi dan ayam yang kumbahannya dibuar masuk ke dalam air sungai. Ini tidak termasuk tabiat peduduk yang suka membuang sampah ke sungai.Apa yang hendak saya katakan ialah, minumlah air bersih. Sekarang air penapis sudah sangat mudah boleh diperolehi. Antara RM 800 hingga RM 1500. Jika ada yang lebih mahal daripada itu, ia sangat "merapu". Bekalkan air bersih kepada anak-anak kita sebelum ke sekolah dan ketika berada di rumah. Berikan mereka minuman daripada air berpenapis.
Dr Main Rindam
Pusat Pengajian Jarak Jauh
USM
Kini sesiapa yang ingin mendapatkan PENAPIS air pada harga RM1200.00 dan HARGA hanya RM888.00 dengan tujuh penapis dan satu-satunya penapis air yang mempunyai tabung meningkatkan nilai POTASIUM dalam air.


DARI KILANG PEMBEKAL BIO AURA(HI-O)

BERITA BAIK!!
WATER FILTER HANYA RM888


DARI KILANG PEMBEKAL BIO AURA (HI-O)

sesiapa berminat??

SILA hubungi

hasz/nina
0132291761
/0129056528