BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

About Me

My photo
shah alam~putra height subg~, selangor, Malaysia

mutiara hati~ renung2kan...slmt beramal ya~~~





Thursday, January 7, 2010

(PELEKAT KECANTIKAN PENYERAP TOXIN DAN LEMAK

PENYAKIT KRONIK DATANG NYA DARI OBISITI

GUNAKAN SLIMMING PATCH

SEKARANG!!!!!








1 kotak RM 80.00 (10 Keping)
4 keping RM 40.00 (Trial pack)


NATURAL WOOD VINEGAR EXTRACT SHEET

BUKAN PIL! BUKAN DIET!! BUKAN SHAKE!!!

PELEKAT PELANGSINGAN PENYAHTOKSIN KESIHATAN YANG SELAMAT

Kesan-kesan utama

Penyahtoksin dan penyingkiran lemak

Mengaktifkan sel-sel

Melegakan keletihan dan sakit kaki

Melegakan bengkak dan kesakitan

Tidur lena

Menyingkirkan bahan buangan yang ada di dalam sistem limpa, meningkatkan fungsi limpa dan sistem imun tubuh badan

PELEKAT KECANTIKAN PENYERAP TOKSIN DAN LEMAK

Selepas penyelidikan intensif selama 28 tahun, pakar-pakar perubatan Jepun telah membuktikan bahawa getah daripada pokok oak and birch mempunyai kesan-kesan detoksifikasi yang istimewa. Getah ini diekstrak dan diproses pada suhu tinggi bersama bahan-bahan semulajadi lain, dihancurkan menjadi serbuk dan dibungkus dalam uncang pelekat detoksifikasi untuk membaik pulih kesihatan pada abad ini.
Mengikut teori perubatan China, terdapat lebih daripada 360 titik akupuntur pada tubuh badan manusia. 62 daripada kesemua titik akupuntur manusia terletak pada tapak kaki (dikenali sebagai jantung kedua manusia), di mana ia juga merupakan titik tumpuan bagi pelbagai jenis toksin.

Peredaran air di dalam tubuh badan manusia adalah secara serata ke semua tubuh badan bermula dari kepala hingga ke hujung jari kaki semasa tidur. Air yang sejuk dan sisa perkumuhan (toksin) akan berkumpul pada tapak kaki manusia semasa dalam keadaan berdiri. Tampalkan pelekat penyerap toksin sebelum tidur dan pelekat ini akan bertindak dalam jangka masa lapan jam ketika tidur melalui 62 titik akupuntur di tapak kaki. Pemakai akan dapat merasai kesan penyahtoksinan dan pelansingan pada keesokan hari.

Kesan-kesan hebat pelekat detoksifikasi keluaran GFI pada tapak kaki telah diiktiraf oleh pakar-pakar perubatan Jepun. Kesan penggunaan yang berterusan selama 30 hari, menghasilkan warna pada pelekat pudar secara berperingkat dengan pengurangan kelembapan dan tanpa bau busuk. Ini membuktikan keberkesanan pelekat detoksifikasi telah menyerap toksin dan lemak yang terdapat di dalam tubuh badan manusia melalui liang-liang peluh pada tapak kaki. Di samping itu, pemakai juga akan dapat merasai kesan penyahtoksinan dan pelansingan dengan selamat.